MANAGEMENT OF QUALITY AT THE UNIVERSITY LIBRARY
DOI:
https://doi.org/10.15802/unilib/2016_172901Keywords:
библиотека, менеджмент, качество, маркетинг, стандарты, качество услугAbstract
The article is devoted to issues of quality management in library activities, paid attention to HR in the acquisition of experience implementing quality management in educational institutions of Ukraine. The influence of the introduction of quality management on the performance of the library.References
Вахнован, В. Ю. Впровадження системи менеджменту якості в практику роботи
Науково-технічної бібліотеки Національного авіаційного університету /
В. Ю. Вахнован, О. П. Шкурко // Вісник Книжкової палати. – 2009. – № 4. – С. 10–13.
Ткаченко, Т. П. Засади формування системи якості бібліотеки / Т. П. Ткаченко // Вісник
Харківської державної академії культури. – Харків, 2012. – Вип. 37. – С. 120–128.
Хитик, В. І. Рейтингова система оцінювання роботи працівників бібліотеки як складова
оцінювання інформаційно-бібліотечної діяльності [Електронний ресурс] / В. І. Хитик ;
ВНЗ України «Буковин. держ. мед. ун-т». – Режим доступу:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/9910. – Назва з екрана.
Шаповал, М. І. Менеджмент якості [Електронний ресурс] : навч. посіб. / М. І. Шаповал.
– Київ, 2007. – 471 с. – Режим доступу:
http://www.info-library.com.ua/books-book-178.html. – Назва з екрана.