USER AND LIBRARY: IN THE ANALYSIS OF DNUZT QUESTIONNAIRE
DOI:
https://doi.org/10.15802/unilib/2013_175565Keywords:
questionnaire in a library, service improvement, information culture of users,Abstract
The article analyzes questionnaire of the users in Scientific and Technical Library of Dnepropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan. It was conducted with the aim of improving their service. The survey results allow making the conclusion about presence of unused reserves in the organization of library-bibliographical classes concerning information culture fundamentals among users, as well as quality of readers′ interest satisfactionReferences
Браймен А. Методы социальных исследований. Группы, организации и бизнес: пер. с англ.
/А. Браймен, Э. Белл. – Х.: Гуманитарный Центр, 2012. – 774 с.
Голубенко Н. Б. Информационные технологи в библиотечном деле /Н. Б. Голубенко. – Ростов
н/Д: Феникс, 2012. – 282 с.
Колесникова Т. Впровадження інноваційної моделі бібліотеки університету як чинник глибокої
інтелектуальної бібліотечної професії /Тетяна Колесникова //Вісник Книжкової палати. – 2012.
– № 11. – С. 21 – 22; 2013 – № 1. – С. 19 – 23.
Покусаева Г. По следам одного исследования, или из жизни «вечного странника» /Галина
Покусаева //Библиотека. – 2013. – № 6. – С. 24 – 28.
Downloads
Published
2019-08-10
How to Cite
Petrenko, O., & Bolvanovska, T. V. (2019). USER AND LIBRARY: IN THE ANALYSIS OF DNUZT QUESTIONNAIRE. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, 1(2), 158–168. https://doi.org/10.15802/unilib/2013_175565
Issue
Section
THE LIBRARY OF HIGHER SCHOOL AT A NEW STAGE OF SOCIAL COMMUNICATIONS DEVELOPMENT