ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЧИТАЛЬНОГО ЗАЛУ: АНАЛІЗ АНКЕТ КОРИСТУВАЧІВ

Authors

  • Nataliia Cherepkova

DOI:

https://doi.org/10.15802/unilib/2010_176221

Keywords:

Аналіз, рівень якості, читальний зал, анкетування, аналіз результатів,

Abstract

Орієнтація на користувача не тільки висуває його на перший рівень у системі управління якістю, але й означає, що значна роль приділяється
отриманню достовірної інформації про його реальні потреби. Тому важливою умовою є те, що всі важливі рішення повинні базуватися на фактах, а не на
інтуїції чи особистому досвіді працівників, відповідальних за прийняття рішень. Удосконалення роботи будь-якого з підрозділів бібліотеки спирається, насамперед, на періодичний аналіз ефективності роботи та її
результатів.

Downloads

Published

2019-08-18

How to Cite

Cherepkova, N. (2019). ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЧИТАЛЬНОГО ЗАЛУ: АНАЛІЗ АНКЕТ КОРИСТУВАЧІВ. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, 1(1), 106–107. https://doi.org/10.15802/unilib/2010_176221

Issue

Section

UNIVERSITY LIBRARY AT THE NEW STAGE OF SOCIAL COMMUNICATIONS DEVELOPMENT