ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЧИТАЛЬНОГО ЗАЛУ: АНАЛІЗ АНКЕТ КОРИСТУВАЧІВ
DOI:
https://doi.org/10.15802/unilib/2010_176221Keywords:
Аналіз, рівень якості, читальний зал, анкетування, аналіз результатів,Abstract
Орієнтація на користувача не тільки висуває його на перший рівень у системі управління якістю, але й означає, що значна роль приділяєтьсяотриманню достовірної інформації про його реальні потреби. Тому важливою умовою є те, що всі важливі рішення повинні базуватися на фактах, а не на
інтуїції чи особистому досвіді працівників, відповідальних за прийняття рішень. Удосконалення роботи будь-якого з підрозділів бібліотеки спирається, насамперед, на періодичний аналіз ефективності роботи та її
результатів.
Downloads
Published
2019-08-18
How to Cite
Cherepkova, N. (2019). ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЯКОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЧИТАЛЬНОГО ЗАЛУ: АНАЛІЗ АНКЕТ КОРИСТУВАЧІВ. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, 1(1), 106–107. https://doi.org/10.15802/unilib/2010_176221
Issue
Section
UNIVERSITY LIBRARY AT THE NEW STAGE OF SOCIAL COMMUNICATIONS DEVELOPMENT