РЕАЛІЗАЦІЯ БІБЛІОТЕКОЮ ОСНОВНОГО ПРИНЦИПУ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ: ОРІЄНТАЦІЯ НА КОРИСТУВАЧА
DOI:
https://doi.org/10.15802/unilib/2010_176346Keywords:
Сучасна система менеджменту, користувачі бібліотек ВНЗ, Робота бібліотеки,Abstract
Сучасна система менеджменту якості під якістю розуміє управління всіма аспектами діяльності шляхом створення систем, які дозволяють задовольнити всі вимоги споживача і перевершити його очікування. У зв’язку з чим виникає необхідність створення ефективної системи менеджменту якості у ВНЗ.Система менеджменту якості - це сукупність процесів і ресурсів, необхідних для загального управління якістю. З ціллю забезпечення високого рівня інформаційно-бібліотечних послуг наукова бібліотека ДонНУЕТ включилась в процес впровадження системи менеджменту якості.
Downloads
Published
2019-08-19
How to Cite
Tkachenko, T. (2019). РЕАЛІЗАЦІЯ БІБЛІОТЕКОЮ ОСНОВНОГО ПРИНЦИПУ МЕНЕДЖМЕНТУ ЯКОСТІ: ОРІЄНТАЦІЯ НА КОРИСТУВАЧА. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings, 1(1), 98–100. https://doi.org/10.15802/unilib/2010_176346
Issue
Section
UNIVERSITY LIBRARY AT THE NEW STAGE OF SOCIAL COMMUNICATIONS DEVELOPMENT